Kıraç - Yıllar Sonra dinle, klibini izle



Ali Tufan Kıraç (17 Haziran 1972, Kahramanmaraş), sahne adıyla Kıraç, Türk Anadolu rock müzisyeni.
...daha fazla bilgi için tıklayınız...



Kıraç - Yıllar Sonra

Yillar sonra da bir hazan sabahinda
Sessizce uyanirsam yuregimde olacaksin
Iste o an nerelerden duyacaksin
Vakit cok gec bitmis olacak
Beni nerden bulacaksin
Bir defa kaybedersem
Belki bir daha bulamam
Seni simdi istiyorum
Yillar sonra duyamam
Nerdesin sen sabahim
En yurekten dualarim
Biliyorum dogacaksin
Umudusun sen bahtimin
Ortasinda kalbimin
Bir yer actim senin icin
Istersen sonsuza kadar
Gelme yine ben beklerim
http://www.free-lyrics.org/Kirac/151489-Yillar-Sonra.html

Yillar gecti, yollar gecti
Hersey gecti omrumden
Bir sen gecmedin
Bir senden gecemedim
Ve bugun hala tepiniyorsa
Suranda yurecigin
Daha da yolun var demektir
Kos yeni yillara, yeni yollara
Ben seni hep beklerim
Kadinim
Nice yillara...
Ve yillar sonra da uyanirsam
Bir hazan sabahinda
Bir sarki daha yazacagim sana